Monthly Goals - August


Igaz, az augusztus már elkezdődött pár napja, de úgy döntöttem, mégis szeretném itt összefoglalni az augusztusi céljaimat. Ez egy visszatérő rovat lesz és nagyjából 3-4 dolgot fogok minden hónapban kitűzni magam elé, amik testi és lelki fejlődést ígérnek.
_________________________
Even though it is already august for some days, I still figured I would share with you my goals for august. It is going to be a post, that I write every month, and it is always going to be 3-4 goals for every month that should improve my health, body and soul.


Szóval, itt a lista, nem húzom tovább a szót:

1. Elkezdeni futni
Egy ideje gondolkodom rajta, hogy elkezdjek-e futni. Korábban már próbálkoztam vele, de nem nagyon akart működni a dolog. Gondoltam megint megpróbálom. Valamiért bennem van, hogy letudjak futni 5 km-t, majd 10-et, 15-öt...

2. Megpróbálni vegán lenni
Ezzel is próbálkoztam korábban, ez sem ment. Úgy döntöttem, ezúttal nem az a cél, hogy 100%-ban vegán legyek, mert én nem tudok ilyen gyorsan átállni. Megpróbálok annyiszor vegán lenni, ahányszor csak tudok, a maradék időben pedig egészségesen (például a sushit nem zárom ki az étrendbemből).

3. Meditálni újra
Régebben sokat meditáltam és szerettem is, egy idő után úgy éreztem, hogy egyre jobb vagyok benne, pedig azt hittem, meditációban nem lehet sokat fejlődni - de ezekszerint igen. Viszont az utóbbi időben egyáltalán nem volt rá időm, szóval ezt is szeretném megint beiktatni az életembe.

Nektek vannak céljaitok augusztusra? Ha igen, mik azok?

_________________________
Without further do, here is my list:

1. Start running
I was thinking about it for quite some time now to start running. I already tried it and it didn't go very well, so I thought I would give it a go again. I somehow have this feeling, that I want to be able to run 5 km-s, then 10, and 15...

2. Try to be vegan
I tried it also earlier, and it didn't work out either. This time I decided not to do it all at once, but try to eat so much vegan stuff I can, and for the rest of my meals I would eat healthy stuff (like sushi, I can't ditch sushi). 

3. Meditate again
I meditated a couple of years ago quite regularly, then I stopped for some reason, but I really liked it. I had the feeling that I was getting better and better even though I thought that it is not possible to get better in something like meditating. Apparently, it is possible. I didn't have the time lately, so now I want to get in the habit again.

Do you have goals for august? If so, what are they?

Post a Comment

Latest Instagrams

© The Golden Nabla. Design by Fearne.