Minden amit tudnod kell a sulikezdésre


Itt a sulikezdés megint! Igaz nekem még nem, a szemeszter itt majd csak október közepén kezdődik, de tudom, hogy a suli általában korábban, meg nem adatik meg mindenkinek a luxus, hogy október közepéig lazuljon :) Szóval elhoztam nektek újra a back-to-school ebookot, amit tavaly írtam, rengeteg hasznos tippel, ötlettel, trükkel a sulikezdésre!
_____________________________
Sorry for all the english-speaker readers, the ebook is in hungarian and at this time I really don't have either the time or the energy to translate it. :/

Ezelőtt úgy ment a dolog, hogy (mivel az ebook ingyenes de mégis rengeteg munka van benne) ha lájkoltad az oldal Facebook oldalát, akkor elküldtem neked üzenetben az ebookot. Csináljuk most is így! Ezzel segítesz nekem egy kicsit abban, hogy nagyobb közönséget érjek el és még többen profitáljanak az ebookból (és talán a többi tartalomból is, amit írok!). 

Kattints ide, hogy a blog Facebook oldalára juss :) Köszönöm a támogatásod!

Post a Comment

Latest Instagrams

© The Golden Nabla. Design by Fearne.